Pytanie i Odpowiedzi

Najczęściej padające pytania oraz odpowiedzi na temat realizacji projektów.

Każde materiały na temat planowanego projektu są dla nas pomocne.
– Rzuty, przekroje, plan zagospodarowania, plany elewacji (.dwg lub .pdf)
– Zdjęcia referencyjne, szkice itp.
– Ilość i rodzaj ujęć
– Model 3D

Nie mamy sztywnego cennika, który ograniczał by realizacje naszych projektów. Każdemu Klientowi proponujemy rozwiązania dopasowane do jego potrzeb, dlatego każde zlecenie wyceniamy indywidualnie.
Prześlij do nas zapytanie a my odpowiemy jeszcze w tym samym dniu.
​​​​​​​

Po zakończeniu zlecenia wystawiamy fakturę VAT

Oczywiście zawsze możemy dostosować się do wymagań naszych klientów, jednak zazwyczaj wyglądu to tak:
1. Wycena projektu. ustalenie wszystkich szczegółów, terminów. Podpisanie umowy.
2. Przygotowanie roboczych renderów, ustalenie kadrów.
3. Przesłanie kompletnych renderów w roboczej rozdzielczości celem ustalenia poprawek lub do akceptacji.
4. Wprowadzenie ewentualnych poprawek.
5. Przygotowanie renderów w finalnej rozdzielczości oraz przekazanie ich do klienta.
6. Przesłanie faktury Vat.

Tak, wprowadzenie poprawek na etapie realizacji jest darmowe i nie mamy ich limitu. Najważniejsze dla nas jest to, aby projekt był taki, jak życzy sobie nas klient.
Mamy jednak jedno zastrzeżenie, że wielkość poprawek nie może przekraczać 50% wielkości projektu. W takim przypadku negocjujemy wartość takich poprawek.